[
صفحه اصلی
]
[
Archive
]
[ English ]
بخشهای اصلی
صفحه اصلی
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
هیات تحریریه
اهداف و زمینهها
اخبار نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقالات
بانک ها و نمایه نامه ها
سیاست انتشار نشریه
سیاست مالی
فرایند ارزیابی مقالات
زمانبندی ارزیابی مقالات
آرشیو مجله و مقالات
کلیه شمارههای مجله
آخرین شماره
نمایه نویسندگان
نمایه واژه های کلیدی
برای نویسندگان
راهنمای نگارش مقاله
راهنمای ارسال مقاله
فرم ارسال مقاله
فرم و سیاست تعارض منافع
فرم تعهد نامه
طرح های آزمایشی و شبه آزمایشی
روایی درونی
برای داوران
راهنمای داوران
ثبت نام و اشتراک
اشتراک نسخه چاپی
فرم ثبت نام
تماس با ما
اطلاعات تماس
فرم برقراری ارتباط
تسهیلات پایگاه
راهنمای صفحات
جستجو در پایگاه
صفحه پرسشهای متداول
صفحه برترینهای پایگاه
داوران
ابر کلیدوازگان
مقالات در دست انتشار
اثربخشی آموزش استفاده ذهنیت فزاینده بر اشتیاق تحصیلی و سر زندگی تحصیلی دانش آموزان
عبدالزهرا نعامی
مروری بر مرور سیستماتیک: مداخلات پیشگیرانه آنلاین برای افکار/رفتار خودکشی
Zahra Asgari، Azam Naghavi
رابطه علّی نیازهای روانشناختی اساسی با بهزیستی روانشناختی، فرسودگی شغلی، رفتار مدنی سازمانی و قصد ترک شغل: نقش میانجی گری رشد روانشناختی در کار
غزاله حیاوی، نسرین ارشدی
طراحی بسته آموزشی خردمندی براساس دیدگاه آردلت و بررسی تاثیر آن بر تفکر خلاق دانش آموزان
زهرا قربان پور ولوکلایی، فرشته باعزت، رسول کرد نوقابی، حبیب الله نادری
جستجو در پایگاه
در مقالات نشریه
در مطالب پایگاه
جستجوی پیشرفته
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
دوره 11، شماره 1 - ( 8-1396 )
برگشت به فهرست نسخه ها
Investigation of the Causal Relationship between Academic Motivation and Academic Engagement with the Mediating Role of Achievement Emotions and Academic Hardiness in Students
سیمین زغیبی قناد
،
سیروس علیپور بیرجانی نویسنده مسیول
،
دکتر منیجه شهنی ییلاق
چکیده
(3930 مشاهده)
The Relationship of Personality Type, Social Trust and Social Desirability among the Homeless Adolescents Living in Zahedan Welfare Organization Hostels
ص. 27-5
دکتر حسین جناابادی نویسنده مسیول
چکیده
(5104 مشاهده)
The Interactive Effects of Attributional Style and Experience of Failure on Children’s Subsequent Mathematical Word Problem Solving
ص. 52-28
دکتر جواد صالحی نویسنده مسیول
،
دکتر طاهره الهی
،
دکتر غلامحسین انتصار فومنی
،
دکتر احمد رحمانی
،
خانم عفت قاسمی
چکیده
(3820 مشاهده)
Study of Academic Achievement and its Predictive Psychological Factors
ص. 78-53
دکتر فیروزه سپهریان آذر نویسنده مسیول
،
دکتر سیما مدیرخامنه
،
خانم فاطمه علیزاده دارابی
چکیده
(3922 مشاهده)
The Interplay of Self-Actualization, Creativity, Emotional Intelligence, Language and Academic Achievement in Gifted High School Students
ص. 122-98
خانم مهرنازالسادات فاطمی
،
دکتر مینا رستگار نویسنده مسیول
چکیده
(3928 مشاهده)
The Effects of the Moderating Variables (Family, Education, Peer Group) on the Association between Extraversion and Identity Styles
ص. 149-123
دکتر علیرضا قربانی نویسنده مسیول
،
دکتر هاسلیندا عبدالله
،
دکتر نوبایا احمد علی
،
دکتر معروف رودزان
چکیده
(3790 مشاهده)
The linkage of Intelligence, Prosocial Moral Reasoning and Moral Identity among Iranian University Students
ص. 181-150
دکتر علی رضا عظیم پور نویسنده مسیول
،
پروفسور منیجه شهنی ییلاق
،
فاطمه اسفندیاری
،
سعید عبدالهی
،
فرشته اسلامیه
چکیده
(4146 مشاهده)
The Analysis of the Psychometric Properties of the Persian Version of the Early Life Events Scale based on the Item Response Theory and the Classical Theory of Measurement
ص. 211-182
دکتر مهرنوش اثباتی نویسنده مسیول
،
دکتر روشنک خدابخش
،
دکتر ابوالقاسم مهری نژاد
،
دکتر زهره خسروی
،
دکتر غلامرضا صرامی
چکیده
(4117 مشاهده)
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS
Persian site map -
English site map
- Created in 0.04 seconds with 58 queries by YEKTAWEB 4707