[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
  • بررسی رابطه بین شایستگی رهبری و شایستگی ارتباطات در یک کانون ارزیابی با استفاده از تحلیل همبستگی کانونی
    علی اسلامیان، کیومرث بشلیده، نسرین ارشدی
  • بررسی روابط بین هوش هیجانی، تمایل به برقراری ارتباط، ابراز وجود و لذت از یادگیری زبان انگلیسی
    عباس زارعی، زهره پاینده
  • Avoidance in Cardiovascular disease: A Qualitative Study
    hadis cheraghian، aahmadreza kiani، ali rezaeisharif، hossein ghamari kivi
  • اثربخشی آموزش خوش‌بینی تحصیلی از طریق قصه‌گویی بر خوش بینی تحصیلی و سازگاری تحصیلی
    Paria Ranjbar Satari
  • Investigation the effectiveness of a Transdiagnostic training Package Based on Acceptance and Commitment Therapy and Emotion Regulation on Psychological Security and Hope for Life of Cancer Patients
    Anis Khoshlahjeh Sedgh
  • بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و اراده کاری با رضایت شغلی و قصد ترک شغل: نقش میانجی کار شایسته
    عبدالزهرا نعامی، صبا قیصری، عاطفه محمدحسینی
  • پیش‌بینی افسردگی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با میانجی‌گری شفقت به خود
    زهره سلیمی، فریده حسین ثابت، فرامرز سهرابی
  • شناسایی و طبقه بندی بازی‌های کلاسی و خانوادگی موثر برکاهش اختلال اضطراب جدایی کودکان چهار تا هشت سال
    منیره صالحی، فاطمه زهرا هاشم آبادی
  • رابطه هوش هیجانی با ترک شغل با توجه به نقش میانجی گر خشنودی شغلی و حمایت سازمانی ادراک شده
    سید میثم دیباجی، هاجر مساح
  • ..
    جستجو در پایگاه

    جستجوی پیشرفته
    ..
    دریافت اطلاعات پایگاه
    نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
    ..










    Creative Commons License




     
    ..
    :: دوره 10، شماره 1 - ( 10-1394 ) ::
    جلد 10 شماره 1 صفحات 0-0 برگشت به فهرست نسخه ها
    Presenting a Model to Explain the Intention of Purchasing Pirated VCDs/DVDs
    دکتر afshin salahian نویسنده مسیول
    چکیده:   (3215 مشاهده)
    Purchasing pirated VCDs/DVDs is a serious and prevalent problem that imposes heavy costs on producer companies in many developing countries, particularly in Iran. The purpose of this research was to propose and test a model that determined the predictors of consumer attitudes and behavioral intentions toward pirated VCDs/DVDs. A research model was established by extending a model used by Wang and et al (2005). Survey sample was 343 students and the Structural Equation Modeling technique was used to test the hypothesized relationships. The main contribution of this paper is to show that consumer intentions to buy pirated products are dependent on the attitudes they have toward them which in turn is further influenced by social influence, unethical behavior, and novelty seeking. This paper reinforces the mediator role of attitude in the relationship between these antecedents and behavioral intentions, and confirms that purchasing these products is an unethical behavior. This research informs policy makers and managers about the main predictors of consumer attitudes toward pirated VCDs/DVDs and helps them provide anti-pirated strategies.
         
    نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
    دریافت: 1400/7/3 | پذیرش: 1400/8/23 | انتشار: 1400/8/23


    XML   English Abstract   Print


    Download citation:
    BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
    Send citation to:

    mohammad افشین صلاحیان nevisandeh election. Presenting a Model to Explain the Intention of Purchasing Pirated VCDs/DVDs. ijpb 2016; 10 (1)
    URL: http://ijpb.ir/article-1-214-fa.html

    دکتر afshin salahian نویسنده مسیول . Presenting a Model to Explain the Intention of Purchasing Pirated VCDs/DVDs. نشریه بین المللی روانشناسی. 1394; 10 (1)

    URL: http://ijpb.ir/article-1-214-fa.html



    بازنشر اطلاعات
    Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
    دوره 10، شماره 1 - ( 10-1394 ) برگشت به فهرست نسخه ها
    نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 52 queries by YEKTAWEB 4660