[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
داوران::
ابر کلیدوازگان::
::
مقالات در دست انتشار
  • بررسی رابطه بین شایستگی رهبری و شایستگی ارتباطات در یک کانون ارزیابی با استفاده از تحلیل همبستگی کانونی
    علی اسلامیان، کیومرث بشلیده، نسرین ارشدی
  • بررسی روابط بین هوش هیجانی، تمایل به برقراری ارتباط، ابراز وجود و لذت از یادگیری زبان انگلیسی
    عباس زارعی، زهره پاینده
  • Avoidance in Cardiovascular disease: A Qualitative Study
    hadis cheraghian، aahmadreza kiani، ali rezaeisharif، hossein ghamari kivi
  • اثربخشی آموزش خوش‌بینی تحصیلی از طریق قصه‌گویی بر خوش بینی تحصیلی و سازگاری تحصیلی
    Paria Ranjbar Satari
  • Investigation the effectiveness of a Transdiagnostic training Package Based on Acceptance and Commitment Therapy and Emotion Regulation on Psychological Security and Hope for Life of Cancer Patients
    Anis Khoshlahjeh Sedgh
  • بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و اراده کاری با رضایت شغلی و قصد ترک شغل: نقش میانجی کار شایسته
    عبدالزهرا نعامی، صبا قیصری، عاطفه محمدحسینی
  • پیش‌بینی افسردگی بر اساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با میانجی‌گری شفقت به خود
    زهره سلیمی، فریده حسین ثابت، فرامرز سهرابی
  • شناسایی و طبقه بندی بازی‌های کلاسی و خانوادگی موثر برکاهش اختلال اضطراب جدایی کودکان چهار تا هشت سال
    منیره صالحی، فاطمه زهرا هاشم آبادی
  • رابطه هوش هیجانی با ترک شغل با توجه به نقش میانجی گر خشنودی شغلی و حمایت سازمانی ادراک شده
    سید میثم دیباجی، هاجر مساح
  • ..
    جستجو در پایگاه

    جستجوی پیشرفته
    ..
    دریافت اطلاعات پایگاه
    نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
    ..










    Creative Commons License




     
    ..
    :: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 9، شماره 2 - ( 10-1393 ) ::
    برگشت به فهرست نسخه ها
    XML Religious Well-Being, Existential Well-Being, Positive Religious Coping and Family Protective Factors (Family Adaptation):A Causal Model
    [English Abstract] دکتر majid ghaffari نویسنده مسیول
    چکیده (3410 مشاهده)      
    XML The Correlation of Personality Characteristics and Social Factors with Identity Styles in Adolescents of Golestan, Iran
    [English Abstract] دکتر alireza ghorbani نویسنده مسیول ، دکتر haslinda abdullah ، دکتر nobaya ahmad ali ، دکتر ma rof redzuan
    چکیده (3628 مشاهده)      
    XML The Rrelationship between the Big Five Personality Traits and Happiness with the Mediation Role of Religious Orientation among Students
    [English Abstract] دکتر ghavam moltafet نویسنده مسیول ، دکتر somayeh sadati firoozabadi
    چکیده (4033 مشاهده)      
    XML Application of Fuzzy System in Psychological Tests: Optimize the Number of Questions for WHOQOL-BREF
    [English Abstract] آقای hamid reza ghanbari نویسنده مسیول ، دکتر mehrdad mazaheri ، دکتر hasan mishmast nehi
    چکیده (3596 مشاهده)      
    XML Moderators and Mediators in the Tendency toward Cosmetic Surgery: Media Influences, Appearance Perfectionism, and Appearance Investment
    [English Abstract] دکتر mansooreh nikoogoftar نویسنده مسیول ، خانم sepideh minoosepehr
    چکیده (3419 مشاهده)      
    XML Effectiveness of Problem Solving Skills on Academic Help-Seeking and Self-Efficacy of Female High School Students
    [English Abstract] دکتر farideh hamidi نویسنده مسیول ، خانم zahra shirdel
    چکیده (3521 مشاهده)      
    XML An Investigation on the Relationship between Proactive Personality, Conscientiousness and Perceived Supervisor Support with Job Satisfaction and Job Performance Mediated by Dynamic Behaviors ص. 177-148
    [English Abstract] آقای behnam mohammadi ، دکتر kiumars beshlideh نویسنده مسیول ، دکتر seyed esmaeail hashemi ، دکتر abdolzahra naami
    چکیده (3723 مشاهده)      
    برگشت به فهرست نسخه ها
    Export as: HTML | XML | RSS
    نشریه بین المللی روانشناسی International Journal of Psychology (IPA)
    Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 60 queries by YEKTAWEB 4660